Необходим е Вход или Регистрация, за да се включите в темата.
... А в крайна сметка, всичко опира до приоритети. Аз ако искам да си взема КНИГА, ще спестя от всичко останало - ще пуша по малко през седмицата, ще пия водица на някой купон или пък един ден ще се храня с геврек и солети, вместо KFC примерно. Щото нали, за мен книгите са приоритет.10 лева са две кутии цигари. След като безработен студент-пушач като мене може да отдели 10 лева без проблем (не е като да имаме кинти в семейството) - всеки с минимални доходи може.
Не се обиждай, но... ТИ НАРЕД ЛИ СИ С ГЛАВАТА!?!Можем ли да очакваме, например, с излизането на втората част, цената на първата да падне до 3-4 лева?
И аз съм студентка и работя основно за родителите си т.е. не ми се плаща редовно, а като си хвана някой отделен проект обикновено с месеци ми се бавят плащанията поради капризите на клиентите и фактът, че в криза всеки иска да му се върши работа, но не иска да си плаща.Супер е, че ти явно нямаш проблем с настоящата цена, но една прилична част от хората, към които са прицелени книгите-игри сега са студенти, струва ми се... Дори да оставим това настрана, дори да приемем, че книгите са невероятни и всеки би заключил, че настоящите цени са напълно оправдани след прочитането им, същинският проблем си остава: Прагът, който трябва да бъде прескочен, за да разбере човек за какво иде реч, е твърде висок.